RG.6220.11.2016 Ujazd, dnia 5 października 2016r.
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 roku Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek Pana Tomasza Borkowskiego pełnomocnika Gminy Ujazd zostało
wszczęte postępowanie
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.:
„Przebudowa oraz termomodernizacja istniejącego obiektu użyteczności publicznej – Miejskiego Domu Kultury w Ujeździe przy ul. 3-go Maja 5 wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe z przeznaczeniem na cele kultury”.
Informuję, że stosownie do art. 10 § 1 Kpa strony mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 73 Kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzanie z nich notatek, kopii lub odpisów w lokalu organu administracji publicznej w obecności pracownika tego organu tj. w Referacie Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej Urzędu Miejskiego w Ujeździe ul. Sławięcicka 19, I piętro, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Z up. Burmistrza Ujazdu
(-) Monika Jastrzembska
Otrzymują za doręczeniem pocztowym:
- Tomasz Borkowski – pełnomocnik Gminy Ujazd
- Barzantny Adrian
- Dyrekcja Okręgowa Dróg Publicznych
- Gmina Ujazd
- Soluch Waldemar
- Kołodziej Karol
- Kołodziej Anna
- Kaszta Piotr
- Kaszta Joanna
- Olesz Grzegorz
- A.a.
Podanie informacji do publicznej wiadomości:
- 1. Strona internetowa Biuletynu Informacji Publicznej tut. Urzędu www.bip.ujazd.pl
- 2. Tablica ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Ujeździe.
- 3. Miejsce realizacji inwestycji- Przewodnicząca Samorządu Mieszkańców