RG.6236.1.2020 Ujazd, dnia 11.02.2020 r.
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zmianami) w związku z art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. u. z 2019 r., poz. 701 ze zmianami),
z a w i a d a m i a m
o wszczęciu w dniu 11 lutego 2020 r. z urzędu postępowania w sprawie usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania, zlokalizowanego na terenie działki ewidencyjnej numer 245/5 obręb Olszowa oraz nakazania uprzątnięcia przedmiotowej działki.
W związku z powyższym informuję, że wszystkie strony tego postępowania wynikające z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z aktami sprawy zawiadomienia w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, pok. nr 11 w godzinach pracy urzędu.
Jednocześnie informuję, że o zmianie adresu strona zobowiązana jest zawiadomić tut. urząd. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku pismo przesłane na wskazany wcześniej adres uważa się za doręczone.
Z up. Burmistrza
(-) Katarzyna Tomczyk