• WSPARCIE-ULGI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Z TERENU GMINY UJAZD

    Czytaj artykuł
  • Informacja KRUS - Jak chronić się przed zarażeniem w gospodarswie rolnym

    Czytaj artykuł
  • Informacja KRUS - Tarcza antykryzysowa

    Czytaj artykuł
  • Zasady bezpieczeństwa w walce z koronawirusem

    Czytaj artykuł
  • Informacja Urzędu Miejskiego w Ujeździe

    Gmina Ujazd uruchomiła serwis e-Obywatel wspomagający kontakt z Urzędem w zakresie podatków lokalnych i usc oraz płatności elektronicznych. Z powodu nadal panującej pandemii i wynikających z tego ograniczeń z powyższej usługi mogą korzystać osoby posiadające aktywny Profil Zaufany. Serwis dostępny jest pod następującym linkiem:
     
     
    Zachęcamy do korzystania z usługi.

    UWAGA !
    Informujemy, że od dnia 14 maja  2020 r.
     
    KASA URZĘDU MIEJSKIEGO W UJEŹDZIE JEST CZYNNA
     
    WPROWADZONO RÓWNIEŻ PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWE

     Poza obsługą kasową nadal nie będzie możliwości wejścia do budynku Urzędu Miejskiego w Ujeździe bez uprzedniego zgłoszenia telefonicznego pod nr telefonu 77 404 87 50
    Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

    WSPARCIE-ULGI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Z TERENU GMINY UJAZD

     
    W związku z obecną sytuacją stanu epidemicznego w kraju, mając na uwadze Państwa interes oraz interes społeczny, Burmistrz Ujazdu informuje o możliwości ubiegania się przez przedsiębiorców (osoby prawne i osoby fizyczne) z terenu gminy Ujazd o ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych w podatku od nieruchomości, związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
     

    W związku z zagrożeniem epidemiologicznym, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników Urzędu, informujemy że od dnia 1 kwietnia br. do odwołania

     
    wyłączono bezpośrednią obsługę interesantów 
    w Urzędzie Miejskim w Ujeździe
     
    Wszelkie dokumenty i wnioski składane są elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub przez umieszczenie w pojemniku
     (ustawionym przy wejściu do urzędu  na I piętrze od strony windy).
     
     Pracownicy urzędu realizują niezbędne kontakty z interesantami telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:
    • Referat Inwestycji, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych tel. 77 404 87 57 lub 58
    • Referat Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej tel. 77 404 87 54,
      77 404 87 55, 77 404 87 56 lub
    • Referat Finansowo-Budżetowy (podatki i akcyza) tel. 77 404 87 52, 77 404 87 53 lub
    W każdej sprawie kontaktować się można pod nr tel. 77 404 87 50 lub

    W sprawach dotyczących sporządzania aktów zgonu, dowodów osobistych oraz innych PILNYCH spraw załatwianych przez Urząd Stanu Cywilnego,  obsługa interesantów odbywać się będzie po uprzednim umówieniu terminu wizyty pod nr tel. 77 404 87 59 lub 77 404 87 60  lub

    WSZELKIE OPŁATY NAEŻY WNOSIĆ PRZELEWEM NA RACHUNEK
    08 8907 1021 2003 0006 3470 0001

    Czytaj artykuł
  • Nieodpłatna pomoc prawna - Informacja 01-04-2020

    Czytaj artykuł
  • Zarządzenie 03_2020 Burmistrza Strzelec Opolskich w sprawie funkcjonowania targowiska

    Czytaj artykuł
  • Komunikat Wojewody Opolskiego

    Czytaj artykuł
  • Dalsze ograniczenia w przekraczaniu granicy RP

    Czytaj artykuł
  • Zarządzenie Burmistrza w sprawie wprowadzenia zakazu korzystania z placów zabaw, siłowni zewnętrznych, boisk sportowych, boisk szkolnych, ruin zamku.

    Czytaj artykuł