INFORMACJA O DOFINANSOWANIU
INFORMACJA
o uzyskanym dofinansowaniu w 2017 roku
W 2017 roku Gmina Ujazd złożyła do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu wniosek o udzielenie pomocy finansowej w formie dotacji na przedsięwzięcie zgodnie z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie województwa opolskiego – VIII nabór.
Dnia 10 sierpnia 2017 roku podpisano umowę dotacji pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, a gminą Ujazd na dofinansowanie zadania pn.: "Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ujazd – VIII nabór".
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi:
- do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie: 6.988,89 zł
- do 35% kosztów kwalifikowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu: 4.892,23 zł
- nie mniej niż 15% udział środków własnych Dotowanych – 2.096,67 zł
Burmistrz Ujazdu
(-) Tadeusz Kauch