Zapytanie ofertowe
RG.6235.1.2021 Ujazd, dnia 2 września 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Ujazd z siedzibą przy ul. Sławięcickiej 19, 47-143 Ujazd zwraca się z zapytaniem ofertowym, którego przedmiotem jest „Unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ujazd w roku 2021” polegające na wykonaniu robót związanych z demontażem, transportem i utylizacją wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ujazd.
Ofertę proszę wykonać w oparciu o formularz ofertowy wraz z załącznikami oraz wzorem umowy załączonymi do niniejszego pisma.
Ponadto informuję, iż w chwili zainteresowania przez Państwa zaproszeniem dokładnych informacji można uzyskać pod nr tel. 077-404 87 54.
Termin przedstawienia oferty cenowej ustalam do dnia 09.09.2021 roku do godz. 1500. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Ujeździe - sekretariat, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd.
Z ofert, które wpłyną zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza tj. z najniższą ceną zawierająca wszystkie wymagane dokumenty zgodnie z drukiem oferty.
Burmistrz Ujazdu
(-) Hubert Ibrom
Druk oferty.pdf (475,14KB)
Zal_do_oferty.pdf (283,09KB)
Umowa azbest- druk.pdf (711,17KB)
RODO - azbest.pdf (249,68KB)