Regulamin Systemu Internetowej Rezerwacji wizyt
§ 1.
Klient Urzędu Miejskiego może dokonać rezerwacji wizyty z wykorzystaniem Systemu Internetowej Rezerwacji wizyt w Punkcie konsultacyjno – Informacyjnym Programu Czyste Powietrze w następujących sprawach:
- a) Szczegółowa konsultacja w sprawie możliwości pozyskania środków z Programu „Czyste Powietrze”
- b) składanie wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Czyste Powietrze
- c) przygotowanie wniosku o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze
§ 2.
- 1) Klient Urzędu wybiera wstępnie rodzaj sprawy wymienionych w § 1., a następnie system automatycznie przenosi do formularza, w którym Klient uzupełnia swoje dane osobowe:
- Imię
- Nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- 2) Wybiera z listy szczegółowy rodzaj sprawy:
- Szczegółowa konsultacja w sprawie możliwości pozyskania środków z Programu „Czyste Powietrze”
- składanie wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Czyste Powietrze
- przygotowanie wniosku o płatność w ramach Programu Czyste Powietrze
- inne (krótki opis)
- 3) Akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu;
- 4) Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji rezerwacji wizyty w Urzędzie Miejskim w Ujeździe;
- 5) Klikając przycisk „Przejdź dalej” zostaniesz przeniesiony do formularza pozwalającego na wybranie terminu i godziny wizyty.
- 6) Jeśli rezerwacja się powiodła powinieneś otrzymać komunikat: „Pomyślnie zarezerwowano termin wizyty.”
- 7) Na podany przez Ciebie adres e-mail oraz nr telefonu przesłana zostanie informacja o terminie i godzinie wizyty w Urzędzie Miejskim w Ujeździe.
- 8) W wybranym dniu, ok. 5 minut przed umówioną wizytą należy stawić się w holu Urzędu Miejskiego w Ujeździe przy ul. Sławięcickiej 19 i oczekiwać na wezwanie pracownika przypisanego do realizacji załatwianej sprawy.
- 9) W przypadku podania błędnych danych Urząd Miejski w Ujeździe nie ponosi odpowiedzialności co do realizacji sprawy w wybranym przez Klienta terminie.
- 10) Urząd nie ponosi odpowiedzialności za nie przesłanie informacji o terminie wizyty jeżeli w wyniku podania błędnych danych wymienionych w § 2. Klient pomylił się.
- 11) Urząd Miejski zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wizyty kontaktując się z Klientem poprzez podane dane - wymienione w § 2. ust. 1 pkt. 1-4.
- 12) Jeżeli Klient z przyczyn obiektywnych chce dokonać zmiany terminu wizyty w Urzędzie Miejskim zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego na jeden z nr telefonu ww. Wydziału do którego dokonał rejestracji.
§ 3.
Postanowienia końcowe
- Urząd Miejski w Ujeździe jest realizuje sprawy
poniedziałek - 7:00 - 17:00
wtorek-czwartek - 7:00 - 15:00
piątek 7:00 - 13:00 - W przypadku niestawienia się w umówionym terminie wizyty wymagana jest ponowna rezerwacja z wykorzystaniem Systemu Internetowej Rezerwacji Wizyt.